2017. július 15., szombat

Pozdrav v Pánovi

Milý farníci hurbanovskej farnosti,
Som Attila Józsa, nový dekan-farár. 01. júla 2017 som nastúpil do služby vo vašej a už aj mojej farnosti. Rád som prišiel do tohto regiónu, aj keď som sa v Galante,  v mojej predchádzajúcej farnosti som sa dobre cítil a rád pracoval.  Ako v prvej homílii v nedeľu 02. júla som povedal vám , túžim po stretnutiach, kde môže byť a je prítomný skutočne Ježiš Kristus. Túžim po tom, aby sme spoločne mohli chváliť Pána a  byť jedno srdce a jedna duša, byť blízko v Kristovi a ponúknuť pomoc Vám farníkom na ceste spásy, zároveň spoločne kráčať na tejto ceste. Aj na stránkach tohto blogu  plánujem sa k Vám pravidelne prihovoriť, zdielať to, čo prežívame vo viere.
Ako symbol blogu som  vybral vežu nášho farského kostola. Táto veža je krásna, vidieť zo všetkých strán mesta a ukazuje  a upriami našu pozornosť na Božie veci,  na tie skutočnosti, ktoré sú síce neviditeľné ale veľmi dôležité a podstatné pre náš život: na vzťah s naším jediným Bohom, ktorý je Otec, Syn a Duch Svätý, a vo svätej Trojici žije a kraľuje a miluje nás na veky.  V modlitbách na Vás myslí a teší sa na stretnutia:  Attila dekan-farár J.A.F.L (=Jozef, Attila, František, Ladislav)

Hľadáme sponzorov, podporovateľov k reštaurovaniu predmetov kostola sv. Anny v Hurbanove Bohatej: Informácie: na farskom čísle:  +421 917 35...